Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 4 maj 2009

ojojoj

det har hunnit hända mycket sedan jag skrev sist, men jag har inte tid att skriva det inlägget nu för idag är det Niklas födelsedag han fyller hela 22 år och jag har nog bakat min första tårta, jag tycker nämligen inte om det själv och eftersom jag då inte äter det har jag aldrig bakat en...och det gick så dära, fick hjälp av sabina vart mycket skratt för vi fick göra om den nångång och lite andra insidenter men kort på det kommer snart,=) sen ska jag skriva om
- Resan ner till dalarna + allt om det!
- Doris, som tyvärr vart cp av att fara dit ist för bättre;P
- Niklas som äntligen är hemma!
- Besöket hos barnmorskan idag + hjärtljuden samt att jag känt första sparken;)


som sagt får skriva om allt detta senare=)

1 kommentar:

  1. Det har varit lite dåligt på uppdateringsfronten ;)

    SvaraRadera