Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 4 maj 2009

niklas dag

eftesom jag inte fick tag på niklas och maten är på börjad tänkte jag ialla fall skriva om tårtan som skulle bakas idag;P
väl på ica såg jag att det fanns chokladbottnar, toppen tänkte jag och så sa sabina att vi skulle göra grädden brun blir det lite annorlunda, men ack så fel det vart;P
köpte även sprutgrädde för det kunde jag ju dekorerea med men det skulle jag aldriga ha gjort!;P
samt m&m eftersom niklas är som en liten 3 årig, vi hade bara mitt namn i ljus så det vart en förkortning på hans men det är väl ändå hur mycket kärlek man lägger ner på det somräknas eller?;P

nu kommer tårtan i bilder även kallad leverpastejs tårtan jag hoppas är godare än den ser ut;P

första misslyckade sprutgrädde försöket...




lite mera sprut grädde räddar den nog..



inte alls...


detta blev "leverpastejs" tårtan:)

1 kommentar:

  1. Men så fin :) Jag har gjort några tårtor i mitt liv men dom blir alltid SKITFULA, jag är verkligen sämst på att baka överhuvudtaget. Enentuellt kan jag lyckas med bullar, chokladbollar och kladdkaka, men där går gränsen! Grattis till Niklas iaf!

    SvaraRadera