Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

fredag 3 april 2009

UVI

min stora bäbis Doris har fått uvi igen, hade det när hon var valp och nu har hon fått det igen...så mycket vatten och citron samt c vitamin för donnan, och idag skulle hon få en tråkig dag var det tänkt men jag tycker så synd om hon så vi tar det en annan dag=)
nu har jag hanna sabina och ninni lunchat på nodo, super gott vi satt kvar ninni for och fixade nå papper och då kom mackan en sväng men lika fort var ninni tillbaka jag tror vi satt där och surrade i över 2 timmar om diverse=)
sedan vart det att kolla på lite bäbis kläder men efter som jag shoppade igår så höll jag mig idag, nu ska jag rasta doris för att sedan bege mig till jobbet, kom även på att jag måste tanka bilen och det måste vara den tråkigaste utgiften som finns,...
jag vart dock glad att jag valde att stanna hemma i veckan, hade tänkt följa niklas upp över helgen men hoppades på jobb så jag stannade och tur var väl det för nu jobbar jag hela helgen samt till veckan så onsdag är enda lediga dagen och då sa det packas för torsdag åker vi upp och blir där över påsken=)
nej rasta doris innan jobbet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar