Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

fredag 3 april 2009

bra dag för början till slut

har haft en jätte bra dag idag, även på jobbet har jag fått mig några skratt:)
Lars var nyss hära och hämtade sig en telefon,han var visst utan så då passade han på att busa med doris ingen gladare än hon:)

gav hon ca 1dl av maten i hennes aktiverings boll idag och som hon älskar det, hon går omkring och bär på den sen, tror hon ska få den på fylld:P

är så himmla trött att jag redan ligger i sängen, hade tänkt läsa lite innan jag släcker dom 2!

måste bara skriva en fråga sabina ställde mig och ninnie idag:)
S- klär man på barnen när dom är"nya"?...
vi - nej då är dom nakna tills dom är stora:P
summan av kardemumman, vi hoppas sabina väntar ett tag till med att skaffa sig en bäbis=)
h
jag har även kommit på ett namn till idag som jag ääälskar,Herman ..hur sött är det inte?=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar