Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 20 april 2009

Måndag

oj så tungt det var att stiga upp i morse, dagen har gått fort men jag är så trött!
Har just ätit "lunch" bestående av fil och en smörgis...måste handla, men hade tänkt hålla mig till i morgon då vi får vårat nya kontokort...kändes jobbit å fara idag så mamma och pappa eller någon annan villig själv får nog bjuda på middag idag..finns inget tråkigare än att göra och äta mat själv!
Efter som snälla madde lånade ut sin dammsugare idag, kan inte vänta på påsaran måsta få städat nu så var hon snäll och ställde upp...undra om hon kan ta o dammsuga med?;P
Sedan så har jag fullt upp idag, fortfarande inte tagit tummen ur arslet och och gjort allt på "att göra listan" så det ska börjas idag, eftersom jag tog på mig jobb och skippade fjällen i veckan...men mina kära kommer snart hem ändå!;)
så nu ska det
- Tvättas
- Städas,dvs allt från ut med mattor till renbäddning
- Bära ner alla saker som ska till förrådet
- Stoppa bort alla vinter kläderna,för nu ska dom banne mig inte på nå mera!=)
- Handlas, i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar