Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

fredag 17 april 2009

Fynd!

Idag var det så klart dags för en lunch, för er som missat det så är det obligatoriskt fredagar med en fika eller lunch men idag så vart vi uppdelade i ett pojkgäng som fikade på lyktan och ett tjej gäng som tog en lunch på så klart nodo..dom har absolut den bästa maten super god sallad och farligt gott bröd=)

Efter det så begav vi oss på en snabb förstöra pengar runda och jag lyckade hitta mig en jacka på veromoda som jag så klart inte hittar en bild på med det var i alla fall en klockad modell med högkrage och jag valde tillslut en grå...jobbit med att inte ta svart men jag var Wild and crazy;P sen är den så mörk att jag trode först den var svart så.. men men:P jag kan då växa i den och hur bara är inte det:)
Är absolut inte kul att gå omkring i Didrikson jackorna på stan och vid roligare tillfällen än prommis med hunden och jobbet så jag är nöjd...sen kan jag glöma mina snygga skinnjackor i sommar;P
Den fyndade jag då för exakt 199,95 edsatt från 599,95...Fynd:)
Sen så var vi ju så kalrt tvungna att springa in på lindex där jag fyndade



Fast det var ett annat mönster på den ,det var blommor och apor, fast samma färger,men skit snygg=) Det fyndade jag för 69,50, ta 2 bet för en:)
Föga förvånad var jag när jag skulle springa upp med grejerna innan jag skulle åka till jobbet, dörren stod på vid gavle och där arbetade dom för fullt med att stoppa in bredband(?) jag beklagade att jag inte hann koka kaffe åt dom men saften ordnade jag=)

Efter jobbet som för övrigt än så länge går klockers ikväll så åker jag till LIF där resterande tillbringar kvällen med en öl eller 2 så jag förmodar att jag ska skjussa in dom senare och kanske att även jag visar min nuna ute ikväll,...var ju bara 4 månader sen sist så man vet aldrig..förmodligen kommer jag vara så slut att jag far hem i alla fall men man vet aldrig:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar