Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

torsdag 2 april 2009

flåttigt hår

jag måste verkligen tvätta mitt hår...

har gått en sväng på stan med sabina enbart för att rasta hundarna, väl där så tråffade jag bland annat lina och hennes söta som leo...henne höll jag där emot inte på att känna igen=)
sedan ringde det som aldrig förr i telefonen och självklart så träffade vi så gott som alla jag känner:)
köpte en aktiverings boll åt Doris som hon nu lyckats få under tv bänken och jag orkar inte ta fram den för ca 8 gången så hon får vara utan ett tag!
har just renbäddat sängen och kom fram till att enda sättet att inte få in all pites sand i sängen så är det bara stiga upp och bädda sängen på morgonen,och hade tänkt ta tag i dammtorkningen och skurningen men kände att jag behövede en paus med en halv äcklig banan och saft glas, idag har jag på mig min nya VITA tunika och när jag böjde mig ner för att ta fram doris boll så hoppade hon så klart mee sina blöta leriga tassat på över min rygg för att ta den, då in i tvätten efter en nästan hel dag:P

nej nu var pausen visst slut innan jag somnar hära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar