Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 30 mars 2009

SNART!

jag är så nervös att jag inte kan sova!...jag förstår inte detta skräck blandad förtjusning;)

Idag var vi hemma strax efter 6 då snörde vi oss i soffan för att sedan bege oss och handla där vart det ett dyrt kalas som slutade med hemmagjorda subland mackor som var goda ( men så klart inte lika goda som deras!) efter en sen middag ca 20.00 så var vi mätta och belåta :)
Vi konstaterade även hur skönt det är att duscha hemma, man blir inte ren när man duschar borta..hur det nu kommer sig=!:)
Sen var det dags för operation kloklippning som vår älskade hund hatar och idag lykades jag för första gången klipa 2 klor förkorta så det forsade bokstavlig talat blod överallt...men jag anser nästan att hon får skylla sig själv när hon stretar så!=) så ut och gå i snön och tillslut så slutade det blöda! och självklart började niklas tycka synd om henne och tycka att jag är hemsk som plågar henne så själv är han för blödig för att klippa dom.... han vägar tro att det inte gör ont..blöder det så måste det göra ont:P

Hade även fått brev av hyres världen som inte var höjning av hyran utan att vi ska få indragen bredband så nu snart har vi internet som funkar och inte bara när det själv vill:)

ja ialla fall så vart det gjort och nu inväntar jag john blund så morgon dagen ska komma!...hål tummarna!!!

2 kommentarer:

  1. Jo du onsdag låter toppers!
    Jag ringer då jag slutar :)
    Och självklar håller jag både tummar och tår för er skull idag :D

    SvaraRadera
  2. Hur har det gått idag?:) Åh jag vill också, nu nu nu!

    Jag har Eva Vikberg som BM. Hon håller till på furunäsets vårdcentral. Vem har du?:)

    SvaraRadera