Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 30 mars 2009

Bäbis finns!

Oj så nervös jag var, och oj vad jag har gråtit!
När det till slut var våran tid och hon satte saken på magen och direkt vi fick se det lilla livet så rann tårarna ner för mig och jag kunde aldrig sluta, det är det absolut häftigaste jag någonsin varit med om,:)
Jag vart bak flyttad rejät så ist för att vara i V 17 är jag nu i V15 men vi fick inget beräktat datum utan det skulle vi få den 23 då vi ska på vårat 2 UL:) jag är så lycklig!!
Efter UL så var jag tvungen att springa och köpa 2 pyjamaser, och i samma veva ringde Ida eriks tjej som höll på att städa ut förrådet och hade en massa barn saker från när hennes kille var liten som vi skulle få köpa av så imorgon ska vi dit och hälsa på:)
nu ska jag på bio med johanna sara och hanna och se en shoppoholic:)

vårat internet tjorvarsomvanligt nu så jag lägger upp bilderna senare=)

3 kommentarer:

  1. åh så skönt att allt var som det skulle! visst är det en häftig upplevelse att få se och veta att det verkligen är något i magen ? =)
    hoppas bion är bra!

    SvaraRadera
  2. Men åååhhh va roligt!! Får sånn gåshud då jag läser ditt inlägg! Guu va ja är glad för eran skull!! :) Men du, är det Erik Öhman som du menade är förlovad??!!

    SvaraRadera
  3. Grattis till bebisen i magen. Hitta din blogg genom Sara och Sabina :-)

    SvaraRadera