Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

fredag 16 januari 2009

sammarbete!

Igår kom min sambo hem glad i hågen och hade ritat ut exakt hur vi skulle bygga huset i hans skalle och han var säker på att den var den bästa planritningen och kanske till och med att vi skulle spara en korona om vi lyckades föja hans plan, krukset!
är att ingen utav oss kan rita eller förklara som man har bilden i skallen så det slutade med att jga vart lite sur och han då sur på mig:P.. hahah men sen idag då vi tänkt på det så ja kanske att vi hittat en lösnig som kan fungera, men då är det ju bara det att jag tycker det kommer bli väldens fulaste hus på utsidan,..vad är viktigast, att det blir snyggt ute? snyggt inne? billigt?:)

Sen idag när jag kom till jobbet var det fullshow hära, och det enda jag blir så förbannad på är att när man far runt som vikarie märker man vissa saker mer eller mindre och sammarbete är nog något som inte existerar på många ställen, alltid är det några som gör allt och några som skiter i vad som är betsämmt!
Jag blir så irriterad så bara för det så blir det vikarierna som får plocka upp bitarna och egentligen hur bra är det för de boende , deras trygghet faarsar samman om och om igen!

Nu ska jag snart börja med middagen sedan ska vi knata ner mot affären för att innhandla lite godis!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar