Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 3 december 2008

Våra spännande liv

N har fort farande inte kommit hem och jag som legat i porr position (läs framför datorn) hela kvällen;P
Ialla fall mitt sista inlägg så här före jag ska hoppa isäng, omjag ska ha nån changs att ta mig upp i morgon med E.
Jag vart så full i skratt för mig själv nyss när jag kom fram till att det våra
(Mitt,johannas o hannas) liv handlar om just nu är om eller om inte Lina ö har fått hennes bäbbe;P
vi väntar otåligt, om hon inte skrivit ett inlägg när man väl sitter vid datorn då börjar ryktena;P=)
vi hoppas då verkligen att bäbbe snart kommer ut,frisk och välbehållen!
Har kommit fram till att det måste kännas som om någon går med en julklapp framfören i 9 månader och sedan på utsatt datum säger, nej vi väntar ett tag till, man väntar en dag och så..njaa en dag till!...jag lider med henne!

Nu ska jag dra igång en skallgång efter N så jag får sova någon gång!..blir lite orolignär det är så halkigt ute!
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar