Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 3 december 2008

Håret!

Det hela görjade igår med att stoppa i hårförlägningen, idag har vi stoppati lite mera och klippt det, jag ville absolut inte ha dendära fejk långa längden som det var när det var i stoppat så nu är jag snygg, ligger här som en porrstjärna och väntar på N;)

Jag skulle inte jobba nå i veckan förutom fre-sön men det vart mån,ons,tors +mån!..jag är lagomt less!
Vi ska visst ha "lilla julafton" med N´s farmor o fabbe mm på lördag, då jag hade lovat ha glöggkväll med diverse folk,fick inte veta om lilla julafton först i veckan men förhoppningsvis kan jag smita iväg tidigare!..eller jag måste göra det!

Imorgon kommer Emeli på morgonen och då ska vi julpyssla lite tror även vi ska dricka glöggtill frukost=)...jag tror jag ska slå på stort och tvätta i morgon bitt, rentutav slita bortsängkläderna direkt N far så jag måste tvätta och då hinner jag ju till o med dammsuga och kanske dammtorka och skura nä nu tror jag nog för mycket om mig själv igen,=)

Jag är sååå sugen på en lila kjol från gina, jag älskar den verkligen men kan absolut inte förstå när jag ska använda den, förutomkanske i helgen men sen då?..känns så onödigt att köpa en så pass utstickande kjol när jag sen förmodligen aldrig mer kommer att ha den, men den kanske är värt det;P måste bara se på den en gång till;P

Nu ska jag gå och hotta upp mig så kanske det blir lite bonshikaboong bong;)

1 kommentar: