Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

torsdag 4 december 2008

O´la

Josefin Levin har ju försökt lära mig spanska, så jag kör sten hårt med det...hur det går är en annan femma:)
Ialla fall så gjorde jag och emeli jätte fina kort som vi ska sätta på julklapparna, kom fram till att dom som bryr sig minst nog fick dom finaste=)

Kom till jobbet för ett tag sedan och det visade sig att dom flesta är borta så nu väntar jag på matvarorna och eftersom hon som jobbade dag har varit så snäll och gjort all städning så kan jag ta det piano i exakt 20 minuter=)
Sitter och sippar på skit dåligt kaffe så det blir nog prio ett att göra nytt!

Hanna & Tessan ett meddelande till er!
Emeli sa att det nog inte skulle vara några beskymmer på lördag för min del, dom ska nog inte bli så sena:) wow!

Vad har jag mera att tillägga? jo att jag fick varken städningen eller tvättningen gjord idag så jag tror jag ska förarga mina grannar när jag kommer hem och ta tag i städningen då så behöver jag bara tvätta sedan...dock ännu osett!=)

Måste även ta och hälsa på Sara o Sabina som hunnit bli mina grannar!
Jag o N hade ett intressant samtal hära om dagen:
J- Vi måste dra fram spisen och skura upp bakom den tills dom kommer och byter ut det!
N- Varför`?
J- Pinsamt om det är 1års rester óch kladd där bakom när dom kommer!
N-Pinsamt för dig ja, inte för mig då tänker dom som kommer bara vafan är det för slö tjej som bor hära som inte ens ida skura när vi ska hit!
J- men du bor hära också!
N- Ja men tror du karlar tänker så`?
L- Tänker dom alls`?grrr

han har ju fasiken rätt!
Jobb.NU

1 kommentar:

  1. Om du tänkte skriva "Hej" på spanska, så är det "Hola" som gäller...

    SvaraRadera