Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

torsdag 4 december 2008

Buuhuu

Ja måste börja detta inlägg med att skriva att N har öppnat morgon dagens lucka och ätit upp choklad biten, nu har jag inget att stiga upp för i morgon=/ jag vart så lessen!=)

Sen kan jag fortsätta med att skriva att jag har arbetat som aldrig förr idag, det är så kul att ha fullt upp=)

Sedan när jag kom hem så drog jag igång städningen har även hunnit mublera om lite,väldigt lite med dock! förändring för nöjer!
Så nu är det äntligen klart har bara en jättte hög med tvätt som jag mest troligt inte tar tag i först till veckan(N har förbjud att tvätta!)
har även hunit ut med D, en kort sväng hon nyser och hostar fortfarande men nu är hon piggare så det är bra!
nackdelen med mitt städil är dock att jag ä så uppe i varv nu att jag inte kan somna N ville att jag skulle komma och mysa men jag är på G så det varade inte länge men lika fort somnade han!
Nu ska lägga ner datorn och läsa lite!
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar