Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

lördag 22 november 2008

Lördagen fortsätter.-

Jag har en sån otroligt tråkig dag på jobbet idag varför kan jag ej skriva men så är det!...
kan inte städa baka se tv eller något,...
Men snart tror jag det blir att sätta sig en stund ialla fall och glutta lite granna!

jag har ju upptäckt ett fenomen, beverly hills(gamla hedeliga) går på vardagarna mellan 4-6 tror jag det var på kanal 50 hära på jobbet, vilken kanal det motsvara ska jag söka reda på för den ska vi innförskaffa,kosta vad det kosta vill!...=)

Ikväll blir det att snabbt fara hem och dra på sig facet för att sedan bege sig till...sabina(? vet ej vart det blir)
För att dära bara njuta och dricka ett! glas kallt vitt vin och sedan när dom far ut ska jag hoppa i säng!...jobbar ju i morgon men lite utav helg livet måste jag få uppleva.

Jag och hanna har haft i bakhuvudet att eventuellt åka till ume till veckan och hälsa på josse men det går då inte i veckan heller!,..alltid ska det vara något men jag jobbar onsdag torsdag + att jag ska vara med J som inte blivit på ett tag och det kan jag inte flytta bort sedan jobbar jag fredag, nya tag nästa vecka!
Ska sno hannas kallender å se hur det ser ut, jossa har absolut inget att säga till om i alla fall:)

Ingen förstår hur mkt jag vill hem ,...nannnanrnnnanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar