Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 26 april 2009

Trevlig kväll!

Ikväll så har tjejerna varit hära på "balkong" häng, som vart i vårat vardagsrum istället för det blåste inte alls lika varma vindar där kring 20.00 snåret som det gjorde på förmiddan=)
Vi har druckit alkoholfritt vitt vin som var iskallt och super gott & självklart ost och kex med vindruvor o päron, så man kan säga att vi har haft en hel mysig kväll!
mitt i allt detta han jag även med å slås lite med Wilda som inte alls uppskattade mig idag;P nu är ju just hemkommen från en kort kvälls prommis, vi var självklart tvugna att gå förbi kalles och se om lillebror fanns där men det var då otroligt mycket folk ute så det var då omöjligt att hitta han i folkmassan.
Man märker verkligen att det är lönings helg för det verkar som om hela piteå stad är ute ikväll!...förutom vi som förmodligen hade trevligast i alla fall, så en helt klart lyckat mys lördag, tåls att säga igen!
...fast än min kille befinner sig 30 mil bort och verkar vara djupt nere i flaskan!;)

Nu är det god natt på lillbro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar