Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

fredag 17 april 2009

Inte bara jag!

Träffade Madde H och IdaP på stan idag, och det är inte bara jag som är het, Ida hade redan köpt något till våran Bäbis, men det skulle vi så klart få senare så det är inte bara jag som är het;P

Sitter och kollar på IKEAs hemsida, kom ju på att vi måste köpa en madrass till spjälsängen...det fanns inte bara en:P tror det blir Niklas som får åka och handla ..innan jag skulle bli klar=)

Om in undrar hur jag kan ha tid och sitta hära så är det för att jag skriver så otroligt snabbt och dom boende vilar efter min super middag med efterrätt på det=)

Men nu måste visst även jag äta!
Trevlig frdags kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar