Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 26 april 2009

Facebook

en gång i tiden skaffade även jag mig en facebook men gav upp det väldigt fort, bland annat så var ju allt på eng hur tror ni det går för mig?;P men igår så startade visst johanna upp detta åter igen för mig..så nu tror jag hon ska få hålla en grung kurs åt mig för jag förstår verkligen ingenting...hur kan jag var född i en ITvärld?
Ialla fall så är dom inte alls så roliga på jobbet, jag propsar på en prommis men dom stenvägrar så nu tror jag vi ska slå oss ner i soffan och köra lite högläsning, förhoppningsvis blir dom less min "vackra"stämma och jag får med dom ändå!

Sen så hatar jag helger för folk är så otroligt dåliga på att uppdatera sina bloggar och vad ska jag då pyssla med på kvällarna innan läggdax nu när niklas inte är hemma...nä skärpning nu vill jag ha lite uppdaterigar hära!=)

4 kommentarer:

  1. Jag vet, jag är kass på att uppdatera bloggen en del helger...men d ger som itne så mkt, d är ändå ingen som läser de, alla är ute i sooolen :) Mne men, såklart så har jag varit snäll och tänkt på dig och lagt upp en ny :)

    SvaraRadera
  2. Förresten så skrev jag ju en på fredagkväll också ifall du missade den :) där var jag ju tom snäll å bjöd på TRE tjockisbilder :D

    SvaraRadera
  3. vad vill du ha för nåt då ? färger, bilder?

    SvaraRadera
  4. gör så också addar du mig på msn, komahjalpmej@hotmail.com. men jag har nog inte tid att fixa den ikväll men jag gör det så fort jag har tid :)

    SvaraRadera