Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

onsdag 22 april 2009

Dagen

började med att stiga upp, började tvätta gjorde mig i ordning jag och Sabina mötes upp för att hälsa på hanna och fika hos hennedå upptäckte jag att jag fått klorin på min kläning och nya jacka vilket betyder förstörda bara snöras...
efter vi ha surrrat och löst diverse världsproblem gick jag hem för erik var hära sabina följde med jag skulle gå och byta tvätt...vrider av nyckerln i låset till tvättstugan så jag tog mig varken hem eller in i tvättstugan, slut ström i mobilen,..sabina lika så eriks skärm funkade inte på hans, vi knallade i väg till sabina för att fåå internet och numret till bovärlden + ladda mobilen, fick till slut tag på mamma som hade extrta nyckeln lgh, sedan till slut tag på bovärlden som nu är och fixar hit en låssmed så jag vi kan använda den igen, men då hann jag bara tvätta 2 maskiner,...bara fortsätta igen en annan dag ;)

och nu är kl bara 4 hur ska detta fortsäta!
Stort grattis till malin och leon som verkar ha fått all världens jävla tur i alla fall;)

1 kommentar:

  1. Tack sötnos :D
    Å stackars dig, verkar inte riktigt vara din dag.....ibland är det nog bättre att bara somna om istället för att kliva upp! Men men jag tror att allt kommer vara glömt imorrn för då får ni ju se pyret i magen :D
    Vilken tid ska ni dit?
    Kram

    SvaraRadera