Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 1 mars 2009

Utställning!

i morse drogvi iväg till Boden på utställning och det var super kul, det varr 4 staffar 2 av doris syskon och en tik till doris syster fick bästa hona och hennes bror bästa hane, hon tyckte doris var får lång i kroppen och behövde biffa till sig lite, det roliga är då att den andra tiken som fick bästa tik är längre och säkert 4-5kg tyngreDorisv väger 16 som ärderas högsta gräns både jag och uppfödaren tyckte hon bedömde fel men det var ju en intern så=)
Dock sa dommare och vi har det på papper att jag ställde ut henne bra!
så nu vet ni vad jag kommer pyssla med på helgerna;P

Super bra miljöträning trode att Doris skulle dra ihjäl sig för att få hälsa på alla men hon vart så paff så hanbara låg och satt och tittade på alla så det var lyckat!

15Mars var det igen i boden och sedan 28 Mars i kalix;) det som nu måste inhandla inför mitt utställnings liv!






En "campingstol" vi fick platser vid ett bord denna gång men vem är ju inte en person där=)




Samt en "tyg"bur åt Doris som är lätt att bära och he ihop, för det kommer bli många timmar omjag får bestämma;)

Nu ska jag vila innan jag ska fara och jobba!

1 kommentar:

  1. Tänkte bara kika in och gratulera till bäbben i magen:-) Åh så mysigt!! Hoppas allt är bra med er!

    SvaraRadera