Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

måndag 2 mars 2009

oooh

skrev nyss ett lååångt inlägg som forbort=/..vi börjar om!

Jag städade i dag och som det var skönt att få det bort gjort, efter städningen kom mackan och kikki och fikade,trevligt som alltid!
Niklas kom hem och vi for och stor shoppade åt Doris på djuraffären på durrnäs, världens bästa djur affär vilket mottagande och kundskap!!
Där köpte vi etttrippen halvstyp som hon är snygg i det ska lägga upp bilder i morgon!
även ett dressyr stryp och lever godis för hon fiser bara av frollic så om nån vill ha en halv påse av såna så får ni annars snör jag dom!
Hon fick även världens största ben som hon gnager och gnager på och orkar bara bära det korta sträckor:P & även ett äckligt ben med gotta på=)
Vi skulle även köpa foder och efter som han som äger affären har en staffe har han förrut rekomenderat ett åt henne så vi skulle prova det men då fick vi en 5 kilos säck värld 349 kr för att testa...är inte det kund servise så säg!
och efter som vi "köpte" foder så fick vi 20 % på "tyg" buren som vi köpte åt henne!:)
Dom besällde även ett city koppel som dom inte hade inne som vi får hämta på fredag så 1100 kr gick kalaset på men det är prinsessan värld=)
Buren är helt perfect för som när hon sover i öjebyn så kan man lätt snöra med den, för Emeli är så lätt väckt att honvaknar i stort sett direkt Doris rör sig samma gäller mamma för hon tror doris är ett späd barn som man måste ge hela sängen åt ;)
Sen speciellt på alla utställningar=)
Efter våran shopping runda kom johanna hit och surrade och åt glass med mig och mitt i det fick Niklas ett il och installera spottarn i vitrinskopen värt skit bra! det tog han nästan bara ett år, så nu är det bara att byta chip eller vad det var i dimmern till lampan ovan för matbordet och se om pappa kunde laga lampan i hallen eller om vi måste köpa en ny men vi har köot så många olika lampor till den att den har blivit dyr, men ska ju snart på ikea så då kan det slina ner en, jag är även sugen på att sätta spottar bakom tv, är så snyggt!

I morgon måste jag få tag i en läkar tid är så less min allerig och nu när bäbbis ligger i magen får jag ju inte äta några tabletter så jag håller på bli knäpp blir några kalla duschar och ut och ställa sig i kylan för att det ska sluta klia!

Hoppas även på bättre väder i morgon för då ska jag och Doris gå efter isen fårön , inte runt men rundan då man går upp utid djupviken brukar bli super bra! så om någon är sugen på att följa så gör gärna det!...skulle ha fått in en talbok i ipoden så hade jag kunat ha den som sällskap men så teknisk är jag inte!:P
Nu har niklas kommit hem, han åker till ume i morgon som alltid fara han och jobbar när jag är ledig & vice versa tyvärr men så är livet i bland!
Mamma ska komma i morgon och jag skulle göra slingor i hennes hår och slå på stort och bjuda henne på middag hade jag tänkt mej=)


På Torsdag får jag förmodligen en kort ny frilla:)
God natt!

(gissa om detvar jobbigt att skriva om detta och då har jag kortat ner...:P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar