Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

söndag 15 mars 2009

Grillning

Nu har vi varit i LIF och grillat,jag jåmpa johanna sabina jens markus harriet jenny ellie & wille + 9 hundar som har sprungit runt skoterns som några puckon:)
Dior och Diva blir så vilda så fort nån går brevid skotern och då drog dom i gång dom andra=)
vi har grillat korv hamburgare och oj så gott allt var, vilket väder det var där, som påsken uppe i fjällen!
Vi har suttit utan jackor i solglasögon och bara njutit...känns i ansiktet att man varit i solen idag!
Jag hade faktiskt med mig kameran idag så jag ska lägga upp lite bilder sen!
Märkte även där att Doris fått sig ett jack i pannan,förmodligen för att dom busat eller så för att hon jagar snöshyffeln när man skottar :)

Nu luktar jag själv som en grillad korv så jag ska hoppa i duschen och fräscha upp mig, sedan får vi se vad dagen har kvar att erbjuda!

Som sagt tips på byxor mottages :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar