Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

torsdag 15 januari 2009

Tips!

Igår efter jobbet hämtade jag upp D hos pappa och vi begav oss till Älvsbyn där vi först hälsade på mormor, som bjöd på lunch! för att hon, jag och kurt skulle äta så gjorde hon "bara" 2 långpannor pannkaka och stekte plättar och som grädde på moset så tog hon fram 4 påsar bullar +små kakor!...hon vägrar förstå att hon inte matar ett helt kompani:P hahah
Efter att vi blivit mätta och belåtna så begav vi oss till Morfar med lite mat och hälsade på hanför att sedan åka till slut destitonen Turistgatan för att hälsa på moster där middag väntade sedan gjorde vi byn osäker och gick med hundarna som busade på bra=)
Jag kóm till LIF kring7 och bestämde mig för att stanna över natten så vi såg en film och surrade=)

Idag for jag och hämtade farmor och togmed henne på lunch på vischan sedan hjälpte jag henne med att bära in lite ved, var ju dock -20!
Sedan for jag till Mackan och var arbetsledare och drack en kanna kaffe, för att sedan bege mig till dollar och fyndade lite städ saker och frhem oh tog tag i kaoset, har även beställt en Malm byrå av mamma idag, vi fick en förra julen men jag har aldrig kunnat bestämma mig för vilken jag vill ha först idag då jag vart arg när inga av våra kläder ryms någonstanns !
Min älskade sambo kom hem idag, men for lika fort för att hjälpa M i LIF, men när han komer hem skulle vi mysa och se en film så han är förlåten;)

ialla fall så måste jag bara Tipsa alla om e hemsida där man får göra sitt eget hund halsband, vi vart tipsade om denna sida på valpkursen i våras och nu äntlien har den öppnat!
Nu ska jag beställa ett=)http://www.designbyminx.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar