Om mig

Jag lever ett underbart liv med min kära sambo Niklas och våran hund Doris & nu väntar vi vårat första barn!

tisdag 11 november 2008

uppdatterigen,.-

ja nu har då emeli lämnat mig hon stack i väg på en sån där helt vanlig impulsfest så där en helt vanlig måndag strax före 12;P arbetslöslivet verkar bra:)

Jag måste nog se filmen igen,skit bra!
Dock inte traffic den var till å med så dålig så jag låg å kikade i min nya tidning,
jag har hunnit gå å bli beroende av tidningar nu o totalt lagt av med mitt bokläsande.
Måste nog ta o kolla om nån utav niklas böcker som han beställde för ett tag sedan kan vara något!

Har hunnin vara å träna ikväll, styrke mix o det var skit kul!
det var så länge sen jag tyckte det var kul å träna så det behövdes, så nu är tagget uppe.
Måste bara försöka få med mig johanna på afo power dance det måste vara kul det hör man bara på namnet!..nån som provat?=)

Sen har vi hunnit på biblan lånade en massa hund böcker som verkade bra, så nu ska det läsas!=)...Níklas kommer bli glad för det är alldeles för långt bort till vårn för han då han ska få fortsätta spåra å gå spårkurs:)...tycker det är så kul när han är så intresserad!
ialla fall så ska vi väl försköka hitta nå annat han kan falla för nu vintertid,sök kanske!=)
sen hyrde vi ju filmerna där oxå, en väldigt bra ide kan jagtycka,..20kr film å en massa bra + att man får ha dom en vecka!
men väl där så fick vi en chock när vi kom in det var alldeles mörkt o luktade pepparkaka å där satt en hel skock med folk, unga gamla o barn,
å lysnade på en kvinna som hade högläsning,..med finsk brytning å på det hela så sjöng hon lite också=) haha!

efter biblan begav vi oss till malin,leon o fabian där jag fyndade ett par jeans av henne som jag nästan får igen men de blir nog bra efter lite kämpning;P..haha!
Åkte på jobb även i morgon o det kändes mindre kul när hela dagen varplanerad mendet fick bli lite omstukturerat där..
  • jobb till 2
  • ärenden med emeli
  • träffa J
  • träna (hinner jag?)
  • tvätta
  • plocka ihop hemma

måste få städningen o tvättningen gjord i morgon för sen jobba jag kväll å på fredag ska ka det bara fixas till myset;)

nu ropar sängen doris har visst vämt upp den till mig ett tag nu!;)

1 kommentar:

  1. Jaud, hur mkt jag än svälter mig så tror jag itne att jag kommit dom där jeansen. men man kan alltid skylla på höftbenen, dom är gigantiska :D

    SvaraRadera